måndag 1 oktober 2012

Kan någon svara? Hallå?





Okej, så här undrar jag.

Om man känner något så starkt, att man nästan kan smaka det, lukta det och se det framför sig.
I sitt innersta.

Och om det spelas upp, om och om igen.
Inne i huvudet.
Olika scener men ändå samma.
Om ni fattar.

Och om det känns i hjärtat.
Fast att man inte har en aning om hur resan dit ser ut eller när den börjar, eller om den kanske redan har börjat.

Men om allt detta ändå pågår, inom en.
Typ hela tiden.

Kommer det hända då?

4 kommentarer:

  1. Jag önskar jag kunde svara på det, men det kan jag inte, tyvärr!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skit också :-)!
      Jag ville gärna att någon skulle utbrista JA, KLART DET BLIR SÅ!!
      Men inser ju egentligen också, att ingen vet.
      Attans.

      Radera
  2. Åh. Bara åh.
    Här vill jag hänga lite känner jag. Och det kommer bergis att hända, om du verkligen vill och vågar.
    Det är iallafall en väldigt stor chans.

    Sen kanske man inte vill utan väljer att stänga av, i slutändan.
    Det är svårt att svara på. Framtiden vet, liksom...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du hittat hit!

      Så kan det nog vara, ofta. Att man tror sig vilja något, så starkt, men när det kommer till kritan var det något annat det handlade om.
      Som inte uppenbarar sig förrän man står där med valmöjligheten.

      Tåls att tänka på...
      Kram till dig

      Radera