tisdag 9 december 2014

Jag är mest där. Där jag ska vara.

Jag är inte riktigt här nu.
Det som snurrar i mina tankar vill jag inte prata om.
Ännu.

Gör det i rätt ordning.

Var några av orden som kom till mig.
Den där kvällen.

Och det är just så jag försöker göra.
Jag bestämmer mig för att skjuta annat och andra åt sidan.

Det är viktigt att du fokuserar på din dröm nu. Börja där.

Det känns så enkelt plötsligt.
Som att lösningarna finns där.
Det kommer inspiration och idéer till mig från alla håll.
Och jag fångar in dom varenda en.

Dunderförkylning nr 2 kommer dock på besök och påminner mig ännu mer.
Om att det är dags.
Det är liksom ingen tillfällighet att den kommer.
Igen och igen.

Bilder dyker upp i mitt huvud, och jag känner direkt hur energin är där.
Hur det är rätt och riktigt.
Snart hoppas jag få dela det med er.
Snart.

"The meaning of life is to find your gift.
The purpose of life is to give it away."

Just så.

2 kommentarer:

  1. jag hoppas hoppas hoppas att du aldrig slutar följa din dröm.
    och var sak har sin tid.
    så är det.
    du når fram, förr eller senare.
    Stora varma kramar!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är fin E och jag gillar dig.
      Jag kommer nå fram.
      Förr eller senare.
      Så är det!
      Tack för att du hejar och stor julkram till dig!!

      Radera