torsdag 31 maj 2012

En sån där dag som lämnar gott i själen

Idag är jag rosa. Jätte mycket.
Och överallt.

Tycker det är rätt fint.
Det lämnar varma spår i min själ.

Rosa och Torsdagar.











Och just det, jag har sytt en kudde.
Med lite rosa på.

Och jag har fått ett sms från Posten att mitt paket från Mokkasin är på väg.
Så glad min hammock kommer bli.

Och jag.






Sa jag att jag har fikat också idag.
Några gånger.

Och jag har lyssnat på den här:

Visste ni att hon skrev den som ett (kaxigt) svar på den klassiska "Always on my mind"?
Lite roligt tycker jag.
Och snäppet bättre, om ni frågar mig.




Lillebror har haft egen fika


 
Bara en sådan dag liksom.
Som man somnar med ro i själen.



2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack! Jag med... som kanske märks, hahaa.
      Går inte att få för mycket helt enkelt :-)!
      Kram!

      Radera