tisdag 15 maj 2012

Vita som liljor och vackra som få


Idag ska jag sjunga. Av hela mitt hjärta.

Jag har med ödets hjälp kommit med i den finaste lilla emsemblen.
10 vackra själar med samma passion för sången.
Den som berör våra hjärtan.

Lilies.

Vi sjunger med själen och hjärtat och vi gör det så fint.

Denna ska finputsas idag, visst är den vacker?

I don´t know you
But I want you
All the more for that

Glen Hansard and Marketa Irglova – Falling Slowly


Så här fin blev förresten min Laleh tavla.
Har inte haft en "idol"plansch på väggen sen jag var tonåring.
Och då är Laleh egentligen ingen idol heller.
Tyckte bara den var attans så vacker.

Och det kan vara skäl nog.



Sjung nu alla ekar
Alla gamla och fulla av spår
Sjung du kärlek mellan människor
Du som gång på gång förlåter
Du som åter om försöker
Sjung om allt vi glömt










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar