lördag 18 april 2015

Och så. Äntligen.






Min uppmärksamhet slits mellan många olika platser just nu.
Det nya jag startat och det gamla som finns kvar.

Balans.

Blandat med bubbel och spritt i kroppen.

Kanske kommer denna platsen få vila ett tag.
Kanske kommer den behövas mer än nånsin.
Mellan lagom-inlägg och powertankar.
Som präglar mitt nya.

Min baby.
Det som bara är mitt.
Som är så mycket jag.
Och som är en stolthet jag bär med mig hela livet.
Oavsett hur det går.
Hur det blir.

Kanske kommer längtan och behovet av innerligt uttryck att växa.
Kanske kommer det avta.
Jag vet inte.

Men jag har påbörjat en ny resa nu.
Den som är på riktigt.

Och första steget, det tog jag i går.

www.fancyfreeliving.se heter min baby och jag finns både där på adressen, och på instagram med samma namn.

Jag hoppas du vill gå vid min sida, på denna nya spännande väg.
Vi kan väl hålla varandra i händerna.
Och viska pepp i varandras öron.
Jag tror på dig nämligen.

Och äntligen, äntligen, tror jag också på mig själv.
Det var väl på tiden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar